Stressklåda och en dum dator

Jag hann inte blogga igår. Vi hade folk hos oss nästan hela dagen. Idag ska vi ta oss iväg hem till Chaya-chan och hennes sambo. Det blir lite playstation-spelande för karlarna medan vi "vuxna" ägnar oss åt universitetsstudierna.

Jag har drabbats av stressklåda, vilket innebär att det kliar över mina armar och axlar, mage, rygg och ben. Allt detta för att jag stressar och för att jag stressat i flera månader och år fram och tillbaka. Ibland mindre, ibland mer. Nu stressar jag tydligen massor för att det kliar överallt och för att jag är helt förvirrad för det mesta. Ett mer förklarande inlägg kommer om detta senare. Om jag inte hinner stressa ihjäl mig förstås.

Min dator beter sig dumt åt nu också. Den vill inte koppla upp sig på vårt trådlösa nätverk här hemma så nu sitter jag och använder älsklingens dator. Jag skulle kunna använda min nya mobil till bloggandet men blogg.se har väl ingen android-app? Jag kanske borde göra som Katten Jones och byta blogg helt. Byta till något som har en bra android-app.

Jag ska fundera på saken.
Ariena säger:

Jag bloggar med min htc.

det går bra, använder vanliga internet explorer eller operah. fungerar samma som när man bloggar med vanliga datorn.

Dock kostar ju internet om man inte betalar i månaden som jag gör :P

 2011-09-04     21:58:56     http://ariena.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?