Så ligger det till.

Jag har varken haft tid eller lust att blogga och det har ni nog märkt då det inte uppdaterats någonting här alls. Jag har  inget annat att skylla på än att jag faktiskt inte haft någonting att skriva om. Eller det kanske jag har med tanke på att jag uppdaterat min facebook desto mer. Men facebook är så lätt att uppdatera via telefonen som jag alltid har med mig. Jag vill inte lova att jag ska ändra på mig och skriva mera på bloggen för jag känner mig själv. Lovar jag det så slutar det med att jag känner press på att jag MÅSTE skriva någonting och så ska det ju inte vara. Jag kan ägna en tanke åt bloggen varje dag och händer det att jag får lust att skriva så gör jag det.

Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen och ägna mig åt serietittande. Plugga är jag för trött för just nu.


Jonesy säger:

Totally know the feeling! Därför jag bytte blogg ju. För att blogspot/blogger har en asbra app så man kan uppdatera från mobilen. Det blir dock mindre uppdateringar ändå eftersom man har så mycket annat att göra... Men ändå ;)

 2011-09-28     11:27:15     http://kattenjones.blogspot.com/
Sanna säger:

SV: Nu känns det rätt meningslöst att besvara din kommentar om jag fått svar angående ljudanläggning till galan, då den redan varit. Men tack för att du ställe upp även fast det blev en stor flopp.



Kram Sanna

 2011-09-28     17:25:29     http://mammasvardag.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?