Positivism

Jag fick visst lite "klagomål" från en vän om att jag inte skriver någonting här på bloggen så värst mycket längre.

Jag kan kort och gott säga att det beror på att jag är så stressad och plågas lite av en måttlig depression. MEN för att själv kunna ta mig ur både stressen och depressionen så gav min vän mig en idé om att använda bloggen som ett sorts positivt bollplank. Så här efter ska jag försöka skriva ett inlägg om dagen där jag skriver någonting positivt som hänt under dagen. För jag måste väl koncentrera mig på det positiva för att komma ur min depression?

Så här kommer dagens positivism:

Idag tackade jag ja till att gå ut på krogen en sväng med en vän och hennes kollega. Jag tog mig ut bland folk och jag satt lugnt och drack en alkoholfri drink. Även om jag kanske inte var så närvarande i nuet så tog jag ändå ett stort steg, trotsade min stress och tog det lugnt i ungefär 45 minuter. Tummen upp för mig!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?