Omväxling förnöjer

Jag har beslutat mig för att förnya mig. Jag ska byta blogg och bloggnamn helt och hållet. Dock kommer Mitt liv som Catty att finnas kvar. Jag kommer inte att radera någonting men däremot kommer jag inte heller att uppdatera den här bloggen. Men ni behöver inte oroa er. Tills den andra bloggen är helt färdig med design och allt kommer jag att fortsätta att blogga här.

Anledningen till mitt byte av blogg är för att jag känner att den här bloggen blivit alldeles för rörig. Jag har bland annat för många kategorier men jag vill inte radera någonting för den här bloggen har ändå varit en del av mitt liv i snart två och ett halvt år. Den nya bloggen kommer att vara mer musikorienterad. Där kan man få läsa mer om hur jag skriver musik, en del av texterna kommer att läggas upp, fler videobloggar och djupare inlägg men samtidigt mycket vardagsliv också.

Jag vill börja om på ny kula och även om jag har separationsångest från den här bloggen så måste det ju ske. Annars känner jag att jag inte utvecklas.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?