Lite stolt får jag vara

Igår kväll var jag jätteduktig och åt en lätt kvällsmåltid bestående av kycklingsallad. Det enda onyttiga med den måltiden var dressingen som jag hade på. Ikväll ska jag vara lika duktig och göra iordning en ost- och skinksallad till kvällsmål. Jag börjar sakta men säkert göra som min kurator rådde mig. Fast än så länge har jag svårt med att ta mig upp tidigare och äta frukost. När jag kom hem från föreläsningen jag var på i förmiddags tog jag genast tag i hushållssysslorna. Jag rengjorde kattlådan, gav mat till sköldpaddan och diskade bort den lilla disken som fanns kvar från igår. Nu ska jag äta lite mellanmål bestående av den kycklingsallad som blev över från igår.
Sanna säger:

SV: Skriv bara till företagen du är intresserad utav och fråga om de är intresserade av någon form av samarbete ex. att du tävlar ut något, att du recenserar något alternativt någon form av rabattkod du kan ge ut till dina läsare.



Kram Sanna

 2011-09-27     13:22:23     http://mammasvardag.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?