Hållit igång idag.

Idag har vi haft fullt upp. I förmiddags blev vi hämtade av min mamma som ville att vi skulle hjälpa henne med att sätta ihop sängen som de fick av oss. Efter det var vi på Maxi och handlade och när vi kom hem var det dags att tvätta kläder. Mellan varven passade jag på att baka en tårta till imorgon, då vi ska fira älsklingens födelsedag (typ nästan en månad för tidigt) för att han inte är hemma när han fyller år. Imorgon kommer det alltså folk hit och fikar och det ska bli supertrevligt. Dock ska jag och älsklingen gå upp tidigt för att diska och städa så att det är rent och fint när vi får besök sen.

Idag fick jag hem kursboken som jag behöver till den kursen som vi håller på att läsa nu. Nu kan jag äntligen börja plugga ordentligt. Jag ska spendera lite av söndagen med att plugga.

Nu ska jag leka en stund med min nya telefon och sen ska jag sova gott så att jag är utvilad inför morgondagen.

Godnatt!
Ariena säger:

haha överraskningen är videobloggen! så ni ska känna jag är närmre! Kommer göra dem speciellt för er skull!!

 2011-09-03     07:43:11     http://ariena.blogg.se/
Sanna säger:

SV: Det hade gjort ett halv hjärtat försök, men det var en himla massa kvar och det hjälpte inte heller med städfirman som kom utan det vart inte riktigt bra då heller faktiskt. Men tror det är för sent att klaga nu.



Är eventuellt intresserad av att följa med till IKEA sen efter den 25:e, men vi kan ju pratas mer om det vid ett senare tillfälle.



Kram Sanna

 2011-09-03     23:31:36     http://mammasvardag.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?