Dagens positivism

Jag skrev inget igår så jag får dela med mig av gårdagens och dagens positivism idag istället. Igår var jag i Stockholm med Verksamhetsrådet. Vi hälsade på den finska församlingen. Det hände trevliga och roliga saker under dagsresan. Bland annat åt vi god mat på Stortorgskällaren, jag fick chansen att fota gamla fina hus i Gamla Stan med min mobilkamera och mitt bland alla asiatiska turister fick vi se Dolph Lundgren promenera genom Gamla Stan. Väl hemma i Norrköping valde jag att gå hem (en sträcka på ungefär 20 minuter) istället för att tacka ja till skjuts eller ta bussen. Idag har jag lunchat med mina föräldrar och jag har promenerat 20 minuter. Yeay Me!!
Ariena säger:

Go Girl!!!

 2011-09-19     21:18:05     http://ariena.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?