I skolan

Nu sitter jag i skolan och väntar på att föreläsning i konst ska börja. Det är en ny kurs och jag ser med spänning fram emot det.

Idag ska vi hämta hem en hallbänk och en spegel. Vi får se var vi får plats med det i vår lilla lägenhet som egentligen inte är så liten. Jag tror vi har för mycket möbler. XD

Ikväll är det meningen att jag ska gå på kören men jag har ganska mycket att plugga så jag får nog stanna hemma och koncentrera mig på pluggandet istället så jag blir klar med sådant som jag ligger efter med och påbörja sådant som ska påbörjas.

Om jag hinner ska jag försöka göra ett bildinlägg senare idag. Det har ju varit så tomt på bilder här på sistone och det är dags att ändra på det.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?