Min förmiddag!

Jag vaknade avslappnad och tänkte: "Det här kommer gå bra!"...Tog 117 till Norr Tull för att sedan kunna ta Campusbussen till Campus Valla...Stiger av bussen och det knäcker till i ryggen. "What the hell?!" Tänker jag. Går med små försiktiga steg till Campusbussens hållplats med Ariena-chan i telefonluren. Har svårt att andas och smärtan trycker på i skulderbladen. Tänker: "Jag måste få sitta ner!" Väntar en kvart innan bussen kommer, stiger på medan ryggen skriker av smärta och sätter mig. Vågar inte röra mig förrän framme på Campus. Stiger av bussen, går till tentasalen och tänker: "Det här får gå som det går!" samtidigt som jag nästan vill dö för att jag har ont i ryggen. Klockan slår åtta. Får tentamenspapprerna. Skriver tentan. Konstaterar att jag pluggat på fel saker och svarar inte på alla frågor. Är klar en halvtimma senare men måste vänta till klockan slår nio. Lämnar in tentan, går bort till busshållplatsen, fortfarande ont i ryggen. Pratar med Chaya-chan i telefon hela vägen hem till Norrköping, förutom några enstaka sekundrar när våra telefoner inte vill samarbeta. Kommer hem och tänker: "SPIKMATTA!" och lägger mig på den en stund. Och nu sitter jag här och tänker: "Det är sommarlov! Vad f*n ska jag hitta på nu??!"
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?