Midsommardagen

Jag har kommit fram till att jag inte vill visa några bilder från Finlandsresan.

Igår var det midsommarafton, vilket betyder att idag är det midsommardagen. Det händer inte så mycket idag och jag är väldigt uttråkad för tillfället. Det var sagt att vi skulle städa lite men vi har fortfarande inte satt igång med det så vi får väl se hur det blir med den saken.

Kattungarna har gömt sig någonstans i lägenheten och ligger och sover. Ibland tittar de fram och leker för fulla muggar för att sedan äta och sova igen.

Jag fick ingen sill och färskpotatis igår, för älsklingen tyckte att det var en bra idé att spendera hela dagen på golfbanan för att sedan komma hem och grilla på innergården. Jag stannade såklart hemma hela dagen. Jag sov lite, jag handlade, jag diskade, jag läste en bok och jag förberedde hemlagad potatissallad till grillningen. Sen spenderade jag en liten stund med att vara sur för att jag inte fick någon sill och färskpotatis. Men jag blev lovad att jag skulle få det idag istället.

Nu ska jag försöka klura ut hur jag ska organisera alla våra prylar här hemma så att det ser snyggt ut.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?