Midsommarafton!

Idag är det midsommarafton och jag har med andra ord en massa att förbereda inför vårt lättsamma midsommarfirande. Vi ska, enligt den svenska traditionen, äta sill och färskpotatis till lunch för att sedan grilla under kvällen. Älsklingens bror ska också fira midsommar med oss. Det kommer att bli en lugn dag när väl firandet sätter igång. Men fram tills dess har jag saker att göra. Som att gå och handla allt som vi glömde handla igår (hoppas affären är öppen), rensa bort saker från skrivbordet i sovrummet (för att jag lovade älskling att jag skulle göra det) och diska bort den lilla disken från gårdagen.

Ute är det lite molnigt men det gör inget.

Dags att sätta igång nu tror jag...

Glad midsommar på er allihop!


(Bild lånad via Google-sökning)
Therese säger:

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din blogg - den har verkligen potential :D!

 2011-07-12     16:36:08     http://djurförsäkring.net
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?