Klickat hem två böcker

Nu har jag klickat hem två böcker från Adlibris, som jag hoppas ska hjälpa mig massor under min viktminskning. Båda är på engelska, men mig gör det ingenting. Böckerna jag beställde hem heter The Dukan Diet och The Dukan Diet Recipe Book.
Fiffi säger:

Sv:

Ja jag har prövat Dukandieten men fullföjde den inte dessvärre då jag fick problem med magen (magkatarr). Trots det kan jag VERKLIGEN rekommendera denna diet!! Jag känner inte nån som inte har gått ner i vikt, men det gäller att inte tappa motivation! Jag har kört "attackfasen" vid 3 tillfällen och gick ner 2.3kg första omgången, 1.7kg den andra omgången och 1.3kg den tredje omgången. Efter attackfasen är ju planen egentligen att gå in i nästa fas men jag har då istället bytt ut måltider och det har funkat toppen för mig. Så antingen måste du fullfölja dukandieten all the way eller ha en riktigt bra plan hur du skall gå ner resterande kilon. Har man en del kilon att gå ner kan dukandieten nog vara toppen!

Jag tänkte köra 3-4 attackdagar nu i veckan innan en plåtning faktiskt, har nog inte lagt på mig så mkt men har ätit en massa skit den sista tiden och vill komma in i en bättre vardag (för att äta mer vad jag vill under helgen).

Kolla i bloggen efter attackdagar men som sagt så kommer jag skriva om det senare i veckan så kolla in då. Eller ja, kolla in jämt vettja! ;O)

Lycka till!!!

 2011-06-25     22:47:17     http://prinsessbakelsen.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?