De senaste två dagarna...

Jag har insett att jag varit dålig på det här med att uppdatera min blogg de senaste två dagarna. Men det är så att det har varit fruktansvärt varmt ute och man har inte direkt haft någon lust att sitta framför en dator och skriva då. Så därför har min dator varit avstängd ganska mycket de senaste två dagarna, förutom när jag startat den en snabbis för att kolla min e-post och eventuellt titta på en serie när jag känt mig uttråkad och tv:n varit upptagen.

För att kort berätta om de senaste två dagarna tänkte jag att ni skulle få läsa om dem i punktform.

  • På måndag eftermiddag kom Chaya-chan med sin fästman och min vän Madeleine på besök och vi grillade på innergården. Chaya-chan och Madeleine startade en övertalningskampanj för att övertala mig att gå på audition för True Talent.
  • Jag mådde fruktansvärt dåligt i måndags kväll för att jag kände att jag skulle göra folk besvikna om jag inte gick på audition för True Talent som skulle vara dagen efter. Jag var kluven och kände att jag både ville och inte ville gå.
  • På kvällen, innan läggdags, bestämde jag mig för att INTE gå på audition dagen därpå.
  • På tisdagmorgonen, och resten av dagen kände jag mig glad och inte det minsta ångerfull för att jag inte gick på audition. (Jag ångrar fortfarande inte att jag inte gick).
  • Jag och älsklingen tog oss bort till Maxi med bussen för att köpa golfbyxor på Stadium. Golfbyxor köptes till honom, nya Warp-sneakers köptes till mig och sen gick vi bort till Max och åt lunch för att sedan gå hem till Chaya-chan.
  • Vi följde Chaya-chan's fästman till tåget, för att han skulle iväg på Thai Chi-läger i några dagar. Chaya-chan och jag gick en snabbis på stan och jag köpte två sommarklänningar på H&M.
  • Chaya-chan spenderade resten av dagen hos oss och åkte inte hem förrän strax efter nio på kvällen.
  • Idag kom mina föräldrar in till stan för att lämna sin bil till oss. Jag skjutsade älsklingen till Chaya-chan för att han skulle låna hennes symaskin, jag skjutsade mina föräldrar till affären och sedan hem och åkte själv hem till Chaya-chan.
  • Vi åt glass, vi pratade och äsklingen sydde på sina byxor (som han skulle göra kortare för att de var för långa för honom).
  • Jag och älsklingen åkte hem. Han spelade playstation, jag läste bok.
  • Älsklingen åkte till golfbanan och jag fortsatte på min bok, somnade en stund i sängen och nu sitter jag framför datorn.'

Imorgon ska vi till veterinären med Lilleman. Han ska kastreras. Det var därför vi var tvungna att låna mina föräldrars bil idag.

När älskling kommer hem ska vi göra hemlagad pizza och ta det lugnt innan läggdags. Imorgon lämnar vi av Lilleman hos veterinären så att han är där kvart över åtta på morgonen.

Nu kände jag att det här blev ett väldigt långt inlägg. Men det gör ju ingenting, för då fick ju ni massor att läsa. XD
Inkan o Ligan säger:

Tack snälla för inlägg i min blogg.

Dina missar är jättefina också.

ha en fin kväll !

:-)

 2011-06-30     20:42:07     http://ligans.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?