De kommande dagarna.

Imorgon, tidigt på morgonen, måste jag åka till Campus Valla i Linköping och skriva tentamen i ämnet Livsfrågor och världsbilder i Bibelns värld. Det är min sista tentamen innan jag får ta sommarlov. Så när jag skrivit klart min tentamen och lämnar in den till salsvakten kommer jag sucka lättat och gå ut i sommarsolen och njuta hela vägen hem till Norrköping.

När jag kommer hem måste jag dock slita med städning, som jag egentligen skulle ha gjort häromdagen men som jag totalt struntade i.

Någon gång under eftermiddagen eller kvällen kommer Sanne hit och ska sova över för på tisdag blir vi hämtade av mina föräldrar kl.8.00 då vi ska gasa iväg högre upp i landet för att ta oss över den Svenska gränsen till Kemi i Finland för att bo i en till två veckor hos släktingar.

Det ska bli så skönt att komma ifrån hemmet en stund och bara njuta av att inte behöva göra någonting som måste göras.

Hur det blir med bloggandet får vi se. Jag kanske får låna internet av någon där borta eller så torrbloggar jag varje kväll och publicerar allt i ett långt reseinlägg sen när jag kommer hem.

Om jag orkar och hinner kanske jag ordnar några tidsinställda inlägg innan jag åker så att ni har någonting att läsa medan jag är borta.

Nu ska hag fortsätta att försöka plugga en liten stund till så att tentan imorgon inte går helt åt skogen.

Men först ska jag ta en piggelin...
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?