Utomhusteater och frågestund.

Igår eftermiddag ringde svärfar till mig och frågade om jag och en kompis ville gå på utomhusteater istället för honom och hans sambo. Jag tackade ja och ringde upp Chaya-chan och frågade om hon ville gå och se på teater med mig. Svärfar var så snäll och kom och hämtade oss och skjutsade oss till City Gross' parkering för att möta upp min svägerska och hennes sambo, som svärfar med sambo egentligen skulle gå på utomhusteater med. Vi fyra (alltså jag, Chaya-chan, min svägerska och hennes sambo) gick sedan bort till ett fint hus där teatern skulle spelas upp för oss. Det var Cederholmens friluftsteater som satt upp ett lustspel som heter "Grabbarna i 57:an" som utspelade sig på 40 - eller 50-talet. Det var en riktigt rolig föreställning fast än lite kallt att sitta utomhus då det blåste. Men det var trevligt med sällskapet och skönt att komma hemifrån ett par timmar. Chaya-chan och jag promenerade sedan bort till henne efter teatern och jag måste säga att det var riktigt skönt att få röra på sig lite. Jag tog sedan spårvagnen hem, såg på några avsnitt av Dharma & Greg och däckade sedan i min säng och sov jättegott.

Idag har jag inte gjort så mycket och det är ju skönt det med. Just nu sitter jag och väntar på att min hemmagjorda pizza ska bli klar. Timern säger 5 minuter. Och medan jag äter ska jag fortsätta se några avsnitt av Dharma & Greg.

Har ni läsare helt glömt bort min frågestund som jag hade förra veckan? Jag fick inte en enda fråga från någon. Så jag ger en chans till. Frågestunden startar nu och slutar på söndagkväll. Kom igen! Ställ frågor till mig!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?