Två flugor i en smäll: Tvätt och motion.

Nackdelen med att bo på tredje våningen och ha tvättstugan nere i källaren, och inte ha någon hiss, är att man blir helt slut av att springa upp och ner mellan lägenhet och tvättstuga. Fördelen är ju motionen man får av det. Jag ska småvila i några minuter innan jag tar tag i att dammsuga och torka golvet i hallen och badrummet. Köket har jag dammsugit och torkat redan. Det som är kvar därinne är disken och att plocka undan saker som inte ska stå framme.

Men härnäst blir det hallen och badrummet. Upptäckte dock att vår fina tvättkorg, som är gjort av korgmaterial, har blivit helt förstörd av fuktskador som jag inte upptäckt förrän nu. Så den måste slängas och en ny tvättkorg måste inhandlas. Men det finns ju billiga och fina på Rusta, t.ex.

Men strax åter till städningen.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?