Storstäda för att ha något att göra.

Så här på sommaren, när man är en arbetslös student, blir det ganska långtråkigt i längden. Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på om dagarna. Och eftersom jag inte har någonting roligare för mig så får det bli att storstäda hela lägenheten. Det borde hålla mig upptagen i ett par dagar iallafall. Det blir att storstäda från tak till golv. Dammtorka i bokhyllor, rensa i garderober och allt det där som hör storstädning till.

Men nu blir det ett kvällsdopp. I badkaret.

Jag säger Godnatt kära läsare!
Sanna säger:

SV: Jag är vanligvis likadan, och gör det roliga sakerna först och de tråkiga sist. Men ofta blir de tråkiga sakerna inte ens gjorda, för att dagen tar slut och nästa dag kommer nya saker som är roliga igen. Därför ska jag verkligen satsa på att följa ABCDE-metoden nu och se om den fungerar.



Kram Sanna

 2011-07-07     12:47:09     http://mammasvardag.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?