Städning

Det är varmt, det är klibbigt och jag har spenderat större delen av eftermiddagen med att städa. Jag har dammsugit och jag har rengjort med klorin och rengjort en gång till med vanlig allrengöring. Innan jag ger upp det här städprojektet för idag ska jag dammsuga i sovrummet samt rengöra kattlådan. Om en vecka igen kommer jag behöva göra om allt det här igen. Med tre vuxna katter och fem kattungar känns det som att det är omöjligt att hålla rent här hemma. Jag ska även passa på att under den kommande veckan rensa bland mina saker och se om det finns något värt att sälja på Blocket. Min kurslitteratur i Religionsvetenskap ska jag iallafall sälja på Kurslitteratur.se.

Men nu åter till städningen.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?