Snart flyger ungarna ur boet till sina nya hem.

Kattungarna är över 9 veckor gamla nu och man märker hur mamma Maya börjar tröttna på dem lite. Så någon av de närmsta dagarna, kanske till och med idag, är det tre av dem som kommer lämna oss för sina nya hem. Selma och Wilma ska hem till min svärmor och lilla vita Smulan ska hem till min brorsdotter Emelie. Nästa vecka ska Sol hem till sin nya matte och sen är det upp till oss att hitta ett hem åt Wille.

Men jag kommer sakna alla kattungarna jättemycket. De har liksom blivit en del av oss och vardagen här. Men det går ju inte att ha åtta katter i en lägenhet mitt i stan. En annan sak hade det varit om vi bott på en stor gård där katterna fick vara ute. Då hade jag nog behållit allihop, så galen som jag är. XD
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?