Skickat in ett röstprov till TV3's True Talent.

Jag skickade in ett röstprov till True Talent, bara för att. Inte för att jag tror att de ens kommer lyssna på det. Och även om de skulle göra det så tror jag inte att de kommer tycka att jag har någon särskilt speciell röst. Efter att ha lyssnat på många andra så känns det som att jag har en ganska vanlig röst. Jag vet, man ska inte jämföra sig med andra och varje människa är unik. Men min röst är nog inget som folk kommer ihåg en längre stund kanske. Eller är jag för självkritisk nu?

I vilket fall som helst så skickade jag in ett röstprov där jag sjunger Christina Aguilera's Beautiful.

Här är min amatörmusikvideo som jag gjorde för länge sen med hjälp av en vän och min mobilkamera.

Att vara stark - Nina Ka
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?