Kroppen värker av dagens mödor

Jag är helt slut nu! Min nacke värker (har whiplash) och foten värker och fötterna är ömma. Städningen för idag är mer eller mindre klar. Det blir att byta gardiner och sängkläder i sovrummet och sen är jag klar för dagen. Och så ska jag självklart hämta upp min tvätt som håller på att torka i torkskåp och torktumlare. Jag ska avsluta den här dagen med att ta ett långt skönt skumbad, vilket jag har förtjänat idag.

Hela eftermiddagen och kvällen har jag låtit Metallica spelas i bakgrunden. Det var länge sen jag lyssnade på Metallica och jag kan stolt erkänna att jag fortfarande älskar bandet och deras sound.

Men nu ska jag stänga av musiken och koppla av en liten stund. Tror jag ska ta och se ett avsnitt av Dharma and Greg innan jag byter gardiner och sängkläder.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?