Fredag och det är en seg dag

Det var två dagar sen jag skrev någonting här sist. Och då skrev jag att jag skulle storstäda. Jag önskar att jag kunde berätta för er hur skinande rent det är hemma hos mig nu men om sanningen ska fram så har jag inte rört ett finger.

Däremot har jag hämtat mina böcker som jag beställde från Adlibris som kom med posten: The Dukan diet och The Dukan diet recipe book. Jag påbörjade läsningen av The Dukan diet igår kväll och tycker att boken är väldigt intressant. Jag lär mig massor om dieten och om kolhydrater, proteiner och fetter.

Kattungarna växer så det knakar men jag har varit alldeles för seg för att plocka fram kameran och fota dem.

Jag hade tänkt att försöka städa idag men jag har en känsla av att jag kommer att skjuta upp det till en annan dag.

Det blir nog att plocka fram gitarren och skriva lite ny musik kanske.

Men jag känner mig så fruktansvärt seg...
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?