Uppdatering och musikskapande

Jag är en aning trött. Jag var uppe tidigt imorse nämligen. Men ibland är det bra att gå upp tidigt och försöka hålla sig vaken hela dagen.

Idag fyller min mor år. Jag och maken var och fikade med henne i eftermiddags. Trevligt var det.

Den senaste timmen har jag sysselsatt mig med att spela gitarr och skriva på en låt. Den är halvfärdig. Har en del text och melodi att tillsätta innan den är helt klar. Det känns skönt att skapa musik lite smått igen. Jag har saknat det. Det är som att en stor del av mig bara vissnat bort, försvunnit. Men den ska blomstra fram igen har jag bestämt. Men jag har märkt att jag har svårare att skriva texter idag än vad jag hade för några år sen. Eller så kanske det har att göra med att jag ställt lite högre krav på mitt skapande? Här ska inte skrivas halvdan musik inte. Här är det rena mästerverk som gäller! XD
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?