Lite off men tittar in då och då

Som ni har märkt så har jag varit lite off de senaste tre dagarna. Detta berodde på att jag pluggadet till en tentamen i Religionsvetenskap Etik som jag hade idag. Jag var fruktansvärt nervös imorse och ville bara fly långt bort från tentan men till min lättnad såg jag att frågorna var lätta och enligt mina egna beräkningar så ska jag bli godkänd. Förutsatt att jag faktiskt svarat rätt på frågorna. Men det kändes bra iallafall. De närmaste dagarna kommer jag spendera större delen av tiden med att plugga till ännu en tentamen som jag har på fredag. Den här gången i Religionsvetenskap Världsbilder och livsfrågor i Bibelns värld. Det är fruktansvärt mycket att läsa in men det är också ett väldigt intressant ämne.

Imorgon ska jag upp tidigt för att ta mig till badhuset och simma. Sedan ska jag spendera resten av dagen med nosen i kurslitteratur om Gamla och Nya Testamentet.
Sanna säger:

Vill du med och simma på onsdag eftermiddag? Eller är du upptagen då?

 2011-01-17     23:11:21     http://mammasvardag.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?