Dagens

Idag var jag på skolan på ett seminarium. Det gick sämre än vad jag väntat mig, men det kändes som att orden togs ur munnen på mig, de andra hann säga det jag ville ha sagt innan det var min tur att säga nåt. XD Men så kan det gå och det är ju någonting som jag får arbeta på.

När jag kom innanför dörren här hemma hade jag tre katter som stod och jamade på mig i kör. Kan väl tänka mig att det var någon sorts utskällning för att jag lämnat dem ensamma en hel eftermiddag. Stackarna är ju så vana att ha matte hemma hela tiden. XD

Nu när jag sitter här framför datorn har jag blivit ockuperad av husets kattdam Maya. Hon sussar gott på min arm medan jag försöker skriva mitt inlägg.



Jag har gått hela dagen och haft Cyndi Laupers "Girls just wanna have fun" på hjärnan. Så nu ska jag lämna datorn en liten stund, dansa in i sovrummet med just den låten spelandes på mobilen och vila en halvtimma.
william säger:

söt bild:D



SV; visst är det en rolig sport:D

 2011-02-01     17:43:21     http://cookieboy.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?