Tankar kring min musik

Det har gått hela fem dagar sen jag skrev någonting alls i bloggen. Det känns inte helt okej kanske. Men ibland kan man behöva en längre paus.

Jag har funderat en hel del kring en massa saker. Bland annat min musik och hur jag vill nå fram med den. Dock har jag inte kommit fram till någonting vettigt förutom att jag faktiskt behöver en knuff i rätt riktning. Var knuffen kommer ifrån spelar ingen roll. För är det någonting man har lärt sig när det kommer till musikbranchen är att man måste ha kontakter, någon som kan promota och hjälpa mig att synas.

En musikvideo är också någonting som jag skulle vilja testa att göra. Jag har ju i och för sig DEN HÄR musikvideon som jag gjorde för mer än ett år sen men den har så dålig kvalite eftersom jag faktiskt använde mig utav min mobilkamera.

Jag vill nå ut med min musik snart!!

Än så länge får ni nöja er med det här:


Mina små fel


och det här:

How I used to be
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?