Sitter i skolan...

...i Linköping. Vi har rast mitt i en föreläsning om Jesus och frälsningen. Jag är trött, har ont i magen och vill åka hem. MEN jag SKA inte ge mig. Jag SKA vara kvar till föreläsningen är slut, vilket är om en timma. Och sen ska jag sätta mig vid HumSam-biblioteket och vänta ytterligare en timma på Chaya-chan som slutar kl.16 så att vi kan ha sällskap hem på bussen sen.

Väl hemma ska jag ägna kvällen åt att plugga. Har fortfarande massor kvar att läsa i kurslitteratur. Det gäller att ge gärnet så att jag hinner läsa allt innan veckan är slut.

Det är bara tisdag och jag är halvdöd redan.
Jonesy säger:

Du klarar det!

 2011-02-15     19:45:05     http://jonesythekatt.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?