Raderat blogginlägg

Jag har suttit en liten stund här nu och raderat alla inlägg i kategorin Träning, vikt & hälsa. När jag var inne och läste de inlägg jag skrivit där förr så kände jag mig bara besviken på mig själv och lite deprimerad. Majoriteten av inläggen handlade om hur trött jag var på mig själv och min vikt och att jag var arg för att jag aldrig lyckades ta tag i det jag behöver ta tag i, nämligen min hälsa. Jag är fortfarande arg på mig själv för att jag är ett sådant misslyckande när det kommer till min egna vikt och hälsa, för jag kommer ju ingenstans efter år av misslyckade försök. Därför får kategorin Träning, vikt & hälsa gapa tomt ett tag framöver tills jag funderat en stund över hur jag ska göra.
Curve boost of the week säger:

http://beyond-sizes.com/

 2011-02-03     08:37:17
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?