Klippning, färgning och lite annat kul...

Ikväll har mitt hår färgats och blivit klippt av min brorsdotter Sanne. Jag hade en utväxt på minst 2 cm så det var dags att färga allting svart igen. Frisyren blev pojk-kort baktill och långt framtill med snelugg. Jag lovar att lägga upp en bild när jag har tagit en bra sådan.

Resten av kvällen har jag spenderat med att avfärga Sannes hår och när det är klart ska det blonderas. Det ska bli fett najs att se resultatet sen. (Fett najs?! Ja, det märks att jag umgåtts en hel eftermiddag och kväll med Sanne. Fett najs brukar inte annars finnas i mitt vokabulär). XD

Jag har varit duktig och städat idag också. Badrummet fick sig en omgång med dammsugare och mopp, samma med hallen och köket. Jag passade även på att diska bort all disk. Guh så skönt det känns att ha det avklarat. Nu har jag vardagsrummet och sovrummet kvar att städa. Men det får bli imorgon eller på fredag.

Imorgon ska jag förövrigt umgås med Sanne lite mera och gå bort till Svanresor och boka en tjejkryssning till Helsingfors. Det ska bli riktigt kul att åka till mitt älskade Finland igen, även om det bara är för några timmar.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?