Youtube-videos på mina katter

Jag kom på att jag har laddat upp videos på youtube för länge sen. Har flera musikvideobloggar där men nu tänkte jag summera alla vidoes på mina katter som jag laddat upp på youtube.

När Maya var liten kattunge svarade hon alltid snällt när man hälsade på henne. Det gör hon fortfarande. Men här är ett 8 sekunders klipp på när hon var liten unge.


Den första veckan då lilla Maya var ny i familjen var inte Maya så överförtjust i sin storebror Walle. Här är en video på när lilla Maya utmanar stora Walle och det blir en liten brottningsmatch.


Walle har aldrig tyckt om att det ligger mössor, vantar och halsdukar på hatthyllan.


Jag har tyvärr ingen youtube-video på vår yngsta katt Lilleman.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?