Tidig måndag morgon.

Visst är det så mycket ljusare här inne nu?

Man undrar säkert varför jag är uppe så här tidigt på en måndag-morgon. Jag har ju ingen skola på måndagar. Men nu är det så att Chaya-chan och jag ska till badhuset och simma. Jag är übertrött men jag har lovat både mig själv och Chaya-chan att jag ska simma.

Min fot är ju egentligen inte helt frisk än, så jag måste ta det försiktigt. Jag ska börja med att göra tåhävningar i vattnet. Har läst att det är bra när man ska stärka fotledens ledband. När min fot blivit helt frisk ska jag göra tåhävningar på land. Men nu håller jag mig till vattnet än så länge. Där har man ju bara 12% av sin kroppsvikt att belasta fötterna med.

Nu ska jag vila 5 minuter till innan jag gör mig redo för att gå till badhuset och möta min vän.
Chaya säger:

WOW vilken skillnad!!! *och detta lilla fält var hur mysigt som helst att skriva i^^ Det får du ta och visa mig hur man fixar till!!



Fem av Fem stjärnor till nina!! Så ljust och glatt det var att titta in hos dig nu!!XD

 2011-04-18     14:48:42
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?