Tidig födelsedagsmorgon

Det blev en tidig morgon för födelsedagsbarnet. Ja alltså, tidigare än vanligt. För let's face it! Jag brukar inte gå upp tidigare än 11 om dagarna. XD

Min mor ringde och väckte mig för att gratulera mig på födelsedagen. Sen kunde jag bara inte somna om. Och en stund senare ringde min yngsta storebror Mika och grattade mig också. Och när jag satte igång datorn upptäckte jag en massa gratulationer på facebook. Men de som grattade mig först strax efter klockan tolv inatt var ändå mina brorsdöttrar Emelie och Sanne. Fick två grattis-sms mitt i natten av dem. XD

Nu ska jag slappa några minuter, sen ta en födelsedagsdusch och sedan sätta igång med födelsedagsbestyr.
william säger:

men grattis:D hoppas att du får en bra dag;D med en massa fina presenter:D



Dagen´s Cookie har blivid vald:D

se om det blev du:D

 2011-04-26     10:25:43     http://cookieboy.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?