The day so far...

Jag har haft fullt upp hela dagen idag. Jag började min födelsedag med att duscha och bli ren. Sedan fortsatte jag till all disk som stod på diskbänken. Nu är det inte en enda smutsig disk där. Jag gick iväg till affären för att handla inför kvällens grillning och sen var det dags att äta lunch med mina föräldrar. Efter att vi ätit kinamat på restaurang China åkte vi hem till dem och jag fick med mig kokt potatis (så jag slapp koka potatis hemma till potatissalladen) och en kattsäng till mina katter (som Maya har ockuperat och deklarerat att den nu är hennes). Det blev sedan en sväng förbi Coop i Åby för att handla lite Pärondryck och glasstårta, för att till slut åka hem och förbereda inför kvällens grillning. Jag gjorde egen potatissallad, jag la kycklingfiléerna och grönsaksspetten i marinad och jag rengjorde grillen. Sen vilade jag. Nu väntar jag på mina två brorsdöttrar Sanne och Emelie och på min svärmor så att vi kan börja grilla.

Jag tänkte försöka fota lite under grillningen så det kommer upp bilder senare ikväll.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?