Skrivit om de första 300 åren av den kristna kyrkans historia. Nu är jag trött! XD

Jag har spenderat halva natten med att skriva på min hemtenta om den kristna kyrkans historia. Hemtentan består av fyra frågor och jag har än så länge bara besvarat en av dem. Med andra ord har jag tre frågor kvar att besvara och hoppas på att jag ska vara klar med hela hemtentan innan söndag så att jag kan njuta av trevligt sällskap på min brorsons konfirmation. Så mitt mål är att bli klar med hemtentan senast på lördag kväll så att jag sen på söndag kväll kan läsa igenom den, korrektera eventuella fel och sedan äntligen maila iväg den till min lärare så att jag kan få betyg i den kursen nån gång de närmsta två veckorna.

På förmiddagen när jag vaknat ska jag bege mig till universitetet i Linköping och inhämta en artikel och en bok som jag behöver för hemtentan. Dumma mig som inte tänkt på att göra det tidigare! Men jag har alltid en tendens att göra allt i sista sekunden.

Nu ska jag äntligen göra mig redo för sängen där min make redan ligger och snarkar.

Godnatt!
Sanna säger:

SV: De är det som är de roliga. Jag skulle dammsuga bakom sängen, men snubblade över sladden till högtalaren och fick den i huvudet, haha.



Kram Sanna

 2011-04-09     11:09:23     http://mammasvardag.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?