Lite smått paranoid kanske...

Nu sitter jag här hemma på helspänn. Förra veckan fick vi hem ett brev från vår hyresvärd som meddelade att Installationsbolaget skulle komma och installera lite grejer i lägenheterna vecka 16 och 17 och det stod att de skulle komma in med huvudnyckel i lägenheten. Jag hoppas verkligen att de ringer på först och kollar om det är någon hemma. För jag vill inte ha någon främling inklampades i min lägenhet helt utan förvarning. Det är därför jag sitter här, på helspänn, med hög musik i högtalarna så att de HÖR att det är någon hemma. Men det är nog bara jag som är paranoid. Självklart måste dom ringa på för att se om det är någon hemma innan dom klampar in! Eller?

Men sen är det ju inte säkert att de kommer hem till mig just idag....

Eller är det någon på väg in genom dörren nu?!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?