Lite bilder från grillningen

Jag lovade att visa bilder från kvällen grillning. Det blev inte så många bilder men här är de fyra bästa. XD

Det är ös i grillen!!


Tack vare grillmästaren Sanne! (Som här på bilden har på sig min vinterjacka för att hon frös).


Här grillas den goda maten som jag marinerat som en äkta mästerkock skulle ha gjort.


Jag blir inte bra på bild nu för tiden men jag bjuder på den här iallafall.
(Dags att färga utväxten kanske...)


Och här har vi grillmästarna i full gång. XD
Emelie och Sanne.



Hahaha! Sanne gör roliga miner på alla bilder jag laddade upp. XD
Johanna säger:

Berätta gärna hur det känns när du är nykär! :D (läs inlägg)



och anmäl dig gärna till veckans blogg om du inte gjort det än: http://johannalicious.blogg.se/2011/april/anmal-dig-till-veckans-blogg-vinnare-3.html#comment



Kramis! :D

 2011-04-27     09:17:55     http://johannalicious.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?