Jag var borta men nu är jag tillbaka igen...mer eller mindre.

Jag har inte bloggat på fyra dagar. Och jag har ingen direkt ursäkt till det. Men vet ni vad? Det gör ingenting, bestämmer jag!

Idag mailade min lärare en hemtenta till mig som jag har en vecka på mig att skriva. Det är en hemtenta om den kristna kyrkans historia. Så nu vet ni vad jag ska sysselsätta mig med den här veckan.

Imorgon kommer maken hem från 4 veckor jobb. Jag ska se till att dammsuga lite snabbt här hemma innan han sätter sin fot innanför dörren. But then again, jag har ju en hemtenta att skriva på.

Äsch! Han får dammsuga istället.
kurdisk muslimsk tjej <3 säger:

kul:)

 2011-04-06     17:29:44     http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?