Ensam påskafton i ett soligt Norrköping

Det är påskafton idag och här i vackra Norrköping skiner solen. Det är behagligt varmt i solen men i skuggan kan det bli lite småkyligt.

Jag ska spendera min påskafton ensam. Jag ska lyxa till det med att dricka max två glas Martini Bianco med sockerdricka och limeklyfta. Jag ska bara ta det lugnt i eftermiddag/kväll.

Efter att ha sprungit ute lite för mycket de tre senaste dagarna så har min fot svullnat upp och det ser än en gång ut som om min fotled har en bilring. Det värker när jag går och det värker lite när jag inte går. Så vila låter som en bra idé.

Jag ska följa Walles exempel och lägga mig i soffan en liten stund medan jag väntar på ett samtal via Skype.


Bilden är tagen med datorns webbkamera. XD


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?