Drömmer om hus på landet

Idag har jag sjungit i kyrkan, varit ute i skogen hos mina föräldrar och grillat och sedan kommit hem och suttit framför datorn tillsammans med älsklingen och tittat på hus för skoj skull. Det lär dröja ett par år innan vi köper hus men det skadar ju inte att titta, drömma sig bort och planera lite.

Vi vill ha ett hus med långt till närmaste granne, helst med en gäststuga, vedspis, bastu - och spa-avdelning. Och vi har hittat många hus som faktiskt fyller våra små krav till rimliga priser också. Men priserna lär ju ändras och kommer inte vara desamma om ett par år som de är nu. Men sådant får man ju bereda sig på.

Men först ska jag försöka bli klar med skolan och få min kandidatexamen i teologi.

Ja just det! Huset ska helst vara ett två-våningshus, ha garage samt hobbyrum åt älsklingen som tycker om att bygga och reparera saker och stor fin gård för katterna att springa runt i. Gärna nära till skogen också!

XD

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?