Dagen i punktform.

Idag har jag haft fullt upp. Tänkte uppdatera i punktform:

  • Jag vaknade kl.7.45.
  • Steg upp ur sängen.
  • Duschade!
  • Klädde på mig.
  • Tog med mig min väska med plånbok...
  • ...och gick ut för att ladda på mitt busskort.
  • Åkte spårvagn ner till resecentrum...
  • ...och tog bussen till Åby...
  • ...för att där sätta mig i förarsätet på mors bil...
  • ...och skjutsa hem henne och pappa.
  • Gasade sedan min väg hem till Chaya-chan för att plocka upp henne och hennes fästman...
  • ...för att vara snäll och skjutsa honom till bussen vid gamla bussterminalen. (Han skulle åka till Stockholm).
  • Sedan gasade jag och Chaya-chan vidare mot Linköpings universitet i Linköping för att leta böcker och kopiera artiklar på deras bibliotek.
  • Efter lite gotteköpande på pressbyrån där, gasade vi tillbaka till Norrköping, till Kungsgatan för att äta en god lunch på Spicy Hot.
  • Jag skjutsade hem Chaya-chan och körde själv vidare hem till mina föräldrar för att plocka upp dem.
  • Vi åkte till City Gross och "stor"handlade.
  • Jag körde hem mig själv in till stan med föräldrar i bilen...
  • ...gav bilnycklarna till mor...
  • ...tog mina varor...
  • ...och släpade dem under pust och stön hem till lägenheten där jag plockade upp dem och ställde in i kylskåp och skafferi.
  • Bytte om till bekväma sommarmjukiskläder bestående av ett vitt linne och stora röda shorts.
  • Hällde upp ett glas Ramlösa åt mig själv.
  • Och satte mig framför datorn.

Jag tror inte det här med uppdatering i punktform funkar... Men nu har jag testat iallafall. XD
chaya säger:

hahaXD jodaaa det fungerar fint! lättare att läsa än om allt stog i en och samma radda med text!! Jag ÄLSKAR punter^^ och prickar, fast jag har en hat-kärlet till prickar... men i alla fall!!=P

 2011-04-21     17:07:01
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?