Bloggutmaning dag 1 - En nytagen bild på mig, inkl. 15 fakta om mig själv





1. Jag brukar kommentera nästan allt som händer när jag tittar på en film. I really can't help it!
2. Jag älskar doften av regn.
3. Jag är inte så förtjust i apelsinjuice men däremot älskar jag färska apelsiner.
4. Jag har finska föräldrar och fyra äldre bröder.
5. Jag är faster till 6 pojkar och 5 flickor.
6. Jag är gudmor till världens underbaraste lilla Alva.
7. Innan jag flyttade ihop med mitt livs kärlek var jag en hundmänniska. Nu är jag en kattmänniska.
8. Jag fyller år den 26 april.
9. Jag älskar min mobiltelefon så mycket att jag hatar den.
10. Min favoritartist har alltid varit, och kommer alltid att vara, Robbie Williams.
11. Jag har riktigt svårt för svenska filmer. Vet inte varför! Beck är de enda filmerna jag kan se utan att irritera mig på det.
12. Mina käraste ägodelar är min mobiltelefon, min dator, min vigselring och min gitarr.
13. Mitt mellannamn är Helena.
14. Jag har planer på att skaffa mig en tatuering någon gång i framtiden. Vad den ska föreställa är ännu ett mysterium.
15. När jag är uttråkad brukar jag sätta igång hög musik och dansa genom hela lägenheten tills jag kollapsar i soffan. XD
Sanna säger:

Jag gillar inte heller svensk film, förutom Beck och någon enstaka.



Kram Sanna

 2011-04-20     20:51:41     http://mammasvardag.blogg.se/
Sanna säger:

SV: Har du kameran hemma ännu? Kanske kan ut och fota något i veckan? Jag vill ha nya bilder till min header ibland annat.



Kram Sanna

 2011-04-20     23:38:25     http://mammasvardag.blogg.se/
Sanna säger:

SV: Har du kameran hemma ännu? Kanske kan ut och fota något i veckan? Jag vill ha nya bilder till min header ibland annat.



Kram Sanna

 2011-04-20     23:38:26     http://mammasvardag.blogg.se/
Sanna säger:

SV: Ingen orsak, tycker bara de har varit roligt att hjälpa till med din musik och allt. Har faktiskt rätt många tankar på hur de skulle kunna gå att sprida de mer.



Kram Sanna

 2011-04-20     23:42:50     http://mammasvardag.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?