Varit på bio

Jag är precis hemkommen från bio med mina föräldrar. Vi var och såg "Karate Kid" med Jayden Smith och Jackie Chan. Jag som är en inbiten klassiker-nörd och inte gillar remakes av äldre filmer så måste jag faktiskt säga att just den här filmen var faktiskt bra. Även om den inte är en remake i ordens bemärkelse då det faktiskt finns många distinkta skillnader från klassikern och den här, så funkar den. Och eftersom det ändå är en Jackie Chan-film så kommer jag lägga upp ett helt eget inlägg om filmen i min Jackie Chan-kategori.
Marie säger:

Hej :) Kul att se vilka som läser min blogg också, tror jag vart in på din blogg.. har nog dig på bloglovin! Hur har helgen varit?

 2010-09-11     19:01:44     http://lillmian.se
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?