Umgås med min älskling

Jag är fruktansvärt dålig på att uppdatera bloggen, jag vet. Och jag blir ännu sämre på det när älsklingen kommit hem från jobbet. Men det måste ju vara för att jag faktiskt hellre umgås med min äkta hälft än sitter vid datorn och ignorerar att han är hemma.

I vilket fall som helst har min helg varit väldigt bra. Vi har städat större delen av lägenheten och vi skulle egentligen ha fortsatt med resten idag men istället blev det en slappardag med en sväng på stan, hemlagad lasagnette till lunch, bakande och ett glas öl för älsklingen samt ett litet glas Cremelikör för mig till kvällen. Och sedan njöt vi av en liten ostbricka och grissinis till det och sedan en varsin bit nybakad äppelkaka, som jag bakat, med glass till.

Mammas finska äppelkaka som jag bakade idag.


Äppelkaka och glass som vi njöt av ikväll

Imorgon ska vi upp tidigt trots att det är söndag. Jag ska låna mammas bil och lämna flyttkartonger till Chaya-chan som snart ska flytta till större och sedan ska vi en snabbis till Ikea i Linköping för att sedan komma hem för att tvätta kläder och städa resten av lägenheten.
Ariena säger:

Hejsan

ja jag vet, det är få som verkligen bryr sig om andra och tyvärr är det de som hamnar i kläm :(

men visst är det en poäng i vad jag säger?! Jag menar, visst gav hon ut sin mamma som ett vapen för att vinna över reinfeldt? det var just det vapen hon sökte efter och om hon vinner så är det utav "pity" för kvinnan, inte för att hon har bättre ideer?

ska du iväg och rösta idag? eller har ni förröstat?

 2010-09-19     09:57:07     http://ariena.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?