Så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen

Det märks tydligt på mig att jag definitivt inte har blivit frisk än. Så fort jag aktiverar mig, gör någonting, är jag helt slut efteråt.

Nu är klockan alldeles för mycket och jag har ca 40 sidor att läsa om "Muslimer i Sverige" i boken "Det mångreligiösa Sverige". Imorgon är det föreläsning om just det ämnet och jag börjar klockan nio. Men jag måste gå upp redan vid halv sex för att hinna med campusbussen som går klockan sju.


(Vad konstnärlig man kan vara i Paint...haha!)

Nu - läsa
Sen - sova
Imorgon - släpa sig upp ur sängen, göra sig iordning och dra sig iväg till skolan.

Victoria säger:

Jag fyller år den 22:a sep :)



Hoppas att morgondagens föreläsning blir givande! Du gör det bra som tar dig upp så tidigt på morgonen :) Kanske kan du sova lite på vägen till Linköping? :)

 2010-09-06     22:44:47     http://stjarnstund.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?