Nu måste vi förebygga framtida misstag

Som många andra är så är även jag en aning besviken på riksdagsvalet igår. Det pratas om SD hit och dit. Men vad hjälper det att prata om det? Valet är över. Det enda vi kan göra nu är att de 4 kommande åren arbeta upp en taktik för att få de som röstade på SD i år på andra tankar till nästa gång. Det var vad jag ville säga om valet.

Nu till något helt annat.

Imorgon ska jag på föreläsning. Skönt med föreläsningar. Man slipper tänka och arbeta på egen hand. Bara sitta och lyssna, anteckna och ta in fakta. Och förhoppningsvis lära sig något också.

Jag fyndade böcker om den kristna religionen på myrorna idag. Jag tänkte mig intressant läsning för mitt framtida yrke. Det skadar inte att vara väl påläst.

Det är strax dags att sova. Godnatt!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?