Nina har fyndat

Korkade jag gick utanför lägenheten idag trots att jag är sjuk. Det blev lunch på Golden Bangkok med Sanne och sen en sväng på stan efter lite häng på Coffee House. Det var riktigt dumt av mig att gå ut måste jag säga för när jag kom hem kände jag mig sjukare än någonsin.

I vilket fall som helst köpte jag någonting som jag haft mina ögon på ganska länge. Nämligen det här:



Så här står det på baksidan av boken:

Det urgamla oraklet tarot är lika, om inte ändå mera, aktuellt i vår tid - med alla de beslut vi måste ta genom livets gång. Att hitta sin egen kurs kan ibland vara en stor utmaning. Det är här tarot kommer till sin rätt - genom att klargöra situationer, visa dig vad du bör fokusera på, vägen vidare.

Lars-Kristian Holmsen har arbetat med tarot i många år, och har i den här boken lyckats med att kombinera kortens ofta närliggande tolkningar med de djupare aspekterna och livsvisdomen som korten också innehåller, speciellt den stora arkanan. Därmed utnyttjas tarots potentialer till fullo - både som praktisk vägvisare i vardagen och som en karta över din färd inöver i ditt inre landskap.

Innehåller en komplett kortlek med 78 specialdesignade kort och en djupgående tolkning av dem.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?