Mer förslag tack!

Jonesy var snabb med att komma med förslag på vad jag kan tänkas skriva om här på bloggen. Kom igen folks! Ge mig mera förslag. Ni har tills på fredag på er att ge mig idéer! På lördag lägger jag upp en lista på förslagen samt länkar till dem som gett förslag.

Deadline: Fredag!
chaya säger:

Ja alla skriver ju om mode så det ska du inte göraXD Kanske om resor? eller något udda, något som inte någon annan skriver om! Men det måste ju vara intressant så att skriva för att bevisa att det VAR jag som tog kungens alldeles egna diskborste, det slösar du nog bara tid på^^

 2010-09-01     18:41:45     http://chayachan.blogg.se/
Sanna säger:

Jag tycker du ska satsa mer på det som du själv gillar. Kanske kan du skriva mer om din musik och hur det går till när du skriver låtar, spelar in en låt osv.? Lägg upp fler videos på dina låtar och berätta ditt budskap med dom.



Kanske kan du göra något med smink som du fortfarande har intresse utav väl? Kanske dagens make eller något i den stilen där du beskriver vilket smink du använder och fotar bilder osv.?

 2010-09-01     20:56:07     http://mammasvardag.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?