Jag vill bara ge upp för tillfället

Den senaste veckan har varit ett rent helvete. Min kropp känns utsliten. Det händer flera gånger om dagen att jag knappt kan hålla ögonen öppna för att jag är så trött men jag vill inte sova bort hela dagen. Men jag är ju så illa tvungen när ögonen inte vill hålla sig öppna och när kroppens motorik blir långsammare att jag jag nästan vinglar fram när jag går. Och sen när jag ligger där och halvsover känner jag hur hjärtat sakta börjar slå hårdare och snabbare. Och helt plötsligt har jag fått en ångestattack. NÄR JAG NÄSTAN SOVER! Och vi ska inte tala om de där kväljningarna jag får så fort någonting går för fort. Var kommer de här attackerna ifrån? Varför kan jag inte bara må bra så att jag slipper det här åtminstone en dag?
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?