Grupparbete på gång

Det blev visst inte så mycket bloggat idag iallafall. Efter föreläsningen blev jag haffad av en grupp för att göra ett grupparbete som ska vara inlämnat nästa vecka så större delen av eftermiddagen gick åt att sitta gemensamt och prata in oss på vad vi skulle skriva. Ämnet vi ska beröra är Perspektiv på genus i Islam. Nästa träff blir på torsdag. Tills dess har vi bestämt att vi ska ta reda på så mycket fakta som möjligt och skriva stöttepelare och om våra tankar om ämnet. Och vi som egentligen inte har några föreläsningar på torsdag. Jag får ta mig till skolan ändå. Jaja, bättre det än att sitta hemma och glo. Dessutom var tjejerna riktigt trevliga. Jag satt och skrattade gott med en av dem på bussen på väg hem.

Nu så här på kvällskvisten ska jag plocka undan en aning i sovrummet och resten av lägenheten för att kunna ta ett krafttag med dammsugaren imorgon förmiddag innan jag ska iväg och hämta den nya kissen som ska introduceras i vår lilla familj. Det måste ju vara rent och fint när en ny familjemedlem anländer.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?