Fredag och det går bra med katterna.

Det är fredag förmiddag och jag känner mig lite uttråkad.

Jag är glad också. Det går bra med katterna. Lillen (som jag börjat kalla honom nu då vi inte bestämt namn än) har fattat tycke för Maya och det verkar som om Maya tycker om honom också. Han jamar så fort han inte ser var Maya är någonstans (och eftersom han är döv så hör han henne inte heller) men han tystnar så fort han ser att Maya kommer springandes. Maya tvättar honom och leker med honom. Det kanske är så att hon blivit hans surrogatmamma?

Men stackars Walle verkar vara lite utanför. Lillen vågar fortfarande inte riktigt leka med Walle än mindre gå fram till honom. Men det är ju inte så konstigt. Walle är en stor katt.
chaya säger:

aaah ... nina...



walle är en jätteSTOR katt!!

 2010-09-10     15:45:56     http://chayachan.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?